Convocatòria de subvencions de infraestructura

En data 29 d’octubre es va rebre en aquest vicerectorat algunes queixes per irregularitats de forma en la convocatòria i la proposta d’adjudicació de les subvencions d’infraestructura.
La proposta d’adjudicació va ser realitzada d’acord a les bases de la convocatòria de2003, però revisades aquestes, es va detectar que no havien estat aplicades correctament, especialment pel que fa a la formalització de la documentació.
Per tot això, lamento comunicar-vos que donada la situació s’ha d’obrir un nou terminide 10 dies a partir de la data de la resolució, per tal que pugueu fer arribar a aquest vicerectorat, les sol·licituds de subvenció d’infraestructura d’acord amb la convocatòria i les bases que us adjunto, i convocar posteriorment una nova reunió de la CAE per tal que elevi la proposta de resolució de concessió al vicerectorat.

Veure resolució de la convocatòria  i document de les bases de subvencions d’infrestructura per associacions d’estudiants