One thought on “Concessió de subvencions per a activitats d’estudiants

1. Sóc Mª José Amor, Professora Titular de Biologia Cel.lulas, i, a la vegada, coordinadora de Bioteatre, que recientment,es va donar a conèixer públicament a tata la UB a través del flashmob que vam fer per a donar la benvinguda als estudiants extrangers. I, per cert, i en particular, vull donar las gràcies al Dr. Carreras que, per iniciativa propia, ens va donar aquesta “empenta”.
    Bé, el meu comentari es que, fins ara, l’Hotel d’Associacions ens enviava un mail anunciant les properes convocatories per demanra ajuts. al veure que el passat trimestre no ens van dir res, em vaig dirigir a ells, i m’han respost amb aquest lacónic mail:Dra. Mª José amor,

Les convocatories sortiràn al portal web d’associacions:

Com que jo de burocràcies d’aquest estil no tinc ni idea, voldria que em dunguessiu una mà al respecte….i també quexar-me del comportament de l?hotel d’Associacions, que no em va informar de que aturarien la seva informació, amb, la qual cosa, s’ha passat, pel que veig, una convocatória.

Esperant la vostra ajuda, rebeu una cordial salutació

Mª José Amor