One thought on “BASES DE LA SUBVENCIÓ PER A PROJECTES DE PARTICIPACIÓ ESTUDIANTIL

1. Sóc Mª Jo´se Amor, Professora del Departament de Biologia Cel.lular i coordinadora de Bioteatre, assignatura amb 4 crédits de lliure elecció semestrals.
    Fa un parell de messos, us vaig enviar un e-mail notificant el tracte rebut per l?hotel d’ÇAssociacions respecte a avisar-nos de les convocatóries d’ajuts.
    ara, que he consultat la web que ells mateixos m’han donat per a trobar aquestes possibles convocatories, em trobo que diu:
    “Totes les associacions interessades en demanar subvencions a la Comissió d’Afers Econòmics (CAE), heu d’estar molt atents a aquesta web: a l’apartat Avisos i noticies, el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i la mateixa CAE –mitjançant l’Hotel d’Associacions- faran públics els terminis establerts per presentar els impresos sol·licitant subvencions per a Infraestructures i per a Activitats ….”

Us ho dic per que tingueu en compte el que està passant, i per una altre banda, donat que al fet de haver passat les convocatories no vam rebre ni un reial, ón han anat a parar els diners?

Cordialment

Mª José Amor