Daily Archives: 9 Setembre 2011

El president de la CRUE demana que no retallin les partides destinades a universitats

Federico Gutiérrez-Solana, president de la Confederació de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), s’ha sumat a les reivindicacions sindicals que demanen a l’Administració pública l’aturada de les retallades.

Federico Gutiérrez-Solana

El retall pressupostari afectarà a la qualitat de l’ensenyament, ralentitzarà el procés d’implantació del model Bolonya i impedirà, a la llarga, la generació de noves idees per la societat. Segons ha dit Gutiérrez-Solana en una entrevista amb El País, “no és que nosaltres volguem res especial, sabem que estem en una època molt difícil per a tothom. Només estem dient como aquestes retallades afectaran a la societat”.

El president de la CRUE també ha remarcat que la inversió en universitats a Espanya ja és inferior a la d’altres països europeus amb els què ens comparem i que les noves

retallades agreujaran el marge existent entre universitats espanyoles i europees.

Més informació a:

Entrevista al rector de la CRUE – El País