Vols participar?

No és tan complicat com sembla. Si tens una idea, necessites un espai, vols gaudir d’ajudes o busques difondre activitats, la UB cada dia t’ho posa una mica més fàcil. Des de l’Hotel d’Associacions t’ajudarem a trobar els recursos i a difondre les teves idees. Només ens cal que ens enviïs un e-mail (hotel@ub.edu) o ens visitis a l’Edifici Històric, al costat del patí de matemàtiques.

Un resum dels serveis, drets i ofertes de l’Hotel d’Associacions: la nostra carta de serveis.

També et podem informar sobre els teus drets i deures com estudiant, les normatives sobre exàmens, ajudar-te a orientar-te en una universitat tan gran com la nostra i donar suport a les teves iniciatives.

Un dels temes en què et podem oferir suport és en la participació als òrgans que governen la nostra universitat. Enguany hi hauran eleccions a representants estudiantils i entre tots podem fer que aquells que ens representaran aconsegueixin millores pels estudiants. Si creus que pots dir la teva o coneixes algú que ho podria fer molt bé, et deixem amb una mica d’informació visual i ràpida en forma de vídeo! No et preocupis, són només tres minuts! 😉

Tres idees claus sobre la participació al govern de la UB. T’apuntes?