Nova subvenció per a Associacions Juvenils i a Federacions i Confederacions d’estudiants

El Ministeri d’Educació convoca una nova subvenció per a associacions juvenils i federacions i confederacions d’estudiants.

Per tal de dotar a les associacions, federacions i confederacions de més ajuts a l’hora d’afrontar activitats de participació i representació en l’àmbit nacional o internacional; per promoure activitats formatives, científiques i culturals dins de l’àmbit universitari, i per promoure els programes de comunicació a la comunitat estudiantil en l’àmbit de l’adaptació dels estudis a l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES).

El Ministeri d’Educació dedicarà 300.000,00 euros dels Pressupostos Generals de l’Estat a aquesta convocatòria i la quantitat màxima que pot demanar una associació, federació o confederació a la seva sol·licitud és d’un 10% del import total a subvencionar.

Tota la informació a: