T’interessa fer carrera professional al Banc Mundial?

La Universitat de Barcelona (UB) i el Banc Mundial (World Bank – WB) organitzen una presentació sobre les diferents pràctiques, intercanvis i càrrecs associats que es poden fer a través dels diferents programes del Banc Mundial. Actualment, el Banc Mundial és l’organització mundial que destina més diners a l’educació, una de les principals entitats que lluiten contra la corrupció governamental i una de les principals fonts de finançament extern que col·laboren en la investigació sobre el SIDA/VHI.

El WB treballa en múltiples camps a nivell mundial que van des del financer fins al social, educatiu i antropològic, passant pel biològic i el sanitari, així com molts altres àmbits que poden resultar molt interessants pels joves. És per això que ofereix programes de pràctiques consistents en estades a l’estranger (d’entre tres setmanes i tres mesos) i també càrrecs per a ser professionals associats del WB, tant juniors (fins als 28 anys) com joves (màxim 32 anys) a estudiants universitaris ja llicenciats (en cas de pràctiques a l’estranger el requisit és comptar amb una llicenciatura, en cas de càrrecs associats els requisits són llicenciatura i, a ser possible, màster).

Si t’interessa el desenvolupament mundial, vols potenciar els teus coneixements d’un camp específic del coneixement i aprendre idiomes i/o vols treballar en organitzacions de primer nivell internacional i de reconegut prestigi no dubtis en assistir a la presentació de les diferents pràctiques, intercanvis i càrrecs associats del WB que serà a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa el dilluns 26 de setembre a les 09.30 hores a càrrec de Helen Díaz Page, Directora del Programa de recerca de talents del WB.

Dades:

Helen Díaz – Directora del Programa de recerca de talents del WB
Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa
Dia 26 de setembre
Hora: 9,30 h

Més informació a:

Presentació del WB i futur professional dels estudiants de la UB