Daily Archives: 22 Setembre 2011

T’agrada la música i no tens ni un duro?

Universia llança U>Rock, el concurs iberoamericà de maquetes de pop-rock fetes per universitaris. El premi per al guanyador a nivell estatal és un iMac i el premi pel guanyador iberoamericà són 3000 euros.

Si tens un grup de música o ets solista, tens més de 18 anys i estàs a la universitat, més de 25 minuts de repertori musical enregistrat i vols una oportunitat al món de la música… No ho dubtis, U>Rock t’espera!

Tens fins al dia 11 d’octubre per enregistrar el teu grup i pujar a internet la cançó amb la què vols concursar. A partir d’aquí, apareixeràs a les llistes i arreu de l’Estat i Amèrica Llatina et podran votar.

El 17 d’octubre es donarà a conèixer el nom del grup o del solista guanyador. I si fos el teu?

Més informació a:

URock, concurs de grups musicals