Dels i pels estudiants

Des de fa uns dies hem tornat a reactivar el blocveu. Ho hem fet des de l’Hotel d’Associacions i el Vicerectorat d’Estudiants, ja que creiem que pot ser útil tant per estudiants com per associacions de la UB.

Volem informar-te sobre allò que està al teu abast i per fer-ho i, sobretot, fer-ho bé, hem pensat que paga més la pena que aquest blocveu sigui realment veu i orelles d’estudiants. Per això, els continguts d’aquest bloc ja no depenen del vicerectorat i es dóna sortida a informacions que no només parlen del Consell de l’Alumnat i altres òrgans institucionals.

Esperem que així aquest sigui un espai més útil, que doni sortida al que fan les associacions i ofereixi informació pràctica pels estudiants de la UB.

Res més companys, fins a la propera entrada!

One thought on “Dels i pels estudiants

1. Si us sembla prou interessant podeu fer disusió d’aquesta notícia:

Bicicampus ofereix bicicletes als joves de la ciutat
    El préstec de bicicletes i les diferents accions de promoció de la bicicleta com a mitjà de transport arriba també al públic jove no universitari

El Bicicleta Club de Catalunya (BACC), en conveni amb l’Espai Jove la Fontana, el Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya i La Caixa, ha volgut oferir les bicicletes en préstec als joves de la ciutat per a facin els seus desplaçaments de manera sostenible, ràpida i divertida. Des del 28 d’abril i fins a finals de juliol de 2012 els joves podran gaudir d’una bicicleta en préstec, fent la seva inscripció al projecte a través de l’enllaç web a l’apartat Bicicampus Jove , al web de Bicicampus.

Consulta la nota de premsa adjunta, o al web del BACC. També pots contactar amb Diana Martínez/ info@bicicampus.cat / 691 66 08 07