El Banc Santander oferirà 5.000 noves beques

5.000 becaris de tot l’Estat podran optar a gaudir la beca que oferirà el Banco Santander. La beca consisteix en fer pràctiques professionals remunerades a qualsevol de les PYMES que s’adhereixi al projecte endegat pel Banco Santander.

El President del Banco Santander, Emilio Botín, anunciador de la iniciativa

Els estudiants que aconsegueixin la beca podran fer pràctiques en qualsevol d’aquestes PYMES durant tres mesos i cobrar, per aquest temps de pràctiques, 1.800 euros. Els pagaments seran assumits pel Banco Santander, que amb aquest projecte pretén demostrar el seu interès per facilitar la inserció laboral dels joves universitaris.

Encara no sé sap quan es publicarà la convocatòria d’aquestes beques. De mentre, podeu anar consultant el portal Universia, relacionat directament amb el Banco Santander, on hi ha reculls de les beques existents a l’Estat i informació sobre les d’altres països llatinoamericans.

Més informació a:

El Santander becarà les pràctiques a 5.000 estudiantsABC