Vols aprendre idiomes gratuïtament?

La UB compta amb una borsa d’intercanvi lingüístic que ofereix parelles i grups de conversa de pràcticament tots els idiomes que s’estudien a la nostra Universitat. Per poder participar de la borsa d’intercanvi lingüístic només cal ser estudiant de la UB i apuntar-se.

El darrer curs, 1.300 estudiants de 65 països diferents van participar dels cursos dels serveis lingüístics. Tots els no catalanoparlants van realitzar cursos de nivell bàsic de català que incloïen activitats culturals com el coneixement del territori, les rutes artístiques i les trobades gastronòmiques.

600 estudiants de la UB van participa de la borsa d’intercanvi lingüístic. D’aquests, 250 eren estudiants de mobilitat internacional, i amb tots ells es van formar més de 25 grups i parelles d’intercanvi. També es van fer més d’una vintena d’activitats culturals.

Enguany, els serveis lingüístics continuen oferint aquestes activitats que són, més enllà del coneixement, enriquidores per l’intercanvi de llengües, cultures i amistats. Gràcies als grups i parelles d’intercanvi et pots estalviar pagar per un grup de conversa a una acadèmia i, gratuïtament, estar en contacte amb estudiants internacionals de la UB que, a canvi d’aprendre el català, t’ajudaran a aprendre la seva llengua.

Si vols més informació visitar la web dels Serveis Lingüístics o bé mira el vídeo on s’expliquen les seves activitats.