Daily Archives: 30 Setembre 2011

Pròximament: convocatòria de subvencions per a la mobilitat d’estudiants i professors

Pròximament és publicarà la nova convocatòria de subvenció per a estudiants i professors de l’àmbit doctoral. La subvenció persegueix implantar estratègies de formació doctorals i impulsar l’excel·lència i internacionalització dels programes de doctorat de les diferents universitats.

Publiquem la informació per tal que els interessats pugueu anar preparant els tràmits, especialment els coordinadors de doctorants. Enguany cal estar atents perquè hi ha dues modalitats de convocatòria:

– Modalitat 1. Pel curs 2011-2012 i amb Menció cap a l’Excel·lència. Per a professors i estudiants.Clau: presentació d’una memòria on es tracti “L’estratègia de formació doctoral”.

– Modalitat 2. Pel curs 2010-2011 i amb Menció Europea pel títol de doctor. Per a professors i estudiants.

Màster, postgrau o…?

Després d’una llicenciatura o d’un grau arriba un moment fosc, de dubte. Has invertit, com a mínim, quatre anys a estudiar allò que més t’insteressava i toca decidir què fer però, tot sovint, resulta difícil orientar-se i entendre les opcions amb què comptes.

Quina és la diferència entre un màster o un postgrau? És millor un màster oficial o un màster propi? O millor no fer res?

Per resoldre aquests dubtes, orientar-te i fonamentar els motius pels què estudiar o no un màster, oficial o propi d’una universitat, o un curs de postgrau hi ha una pàgina web clara i entenedora de fàcil accés.

Per saber com escollir entre no fer res, fer un màster o un postgrau

Per saber triar entre un màster propi o un oficial

Per saber com escollir un màster o postgrau entre l’àmplia oferta

No dubtis, consulta!