Pròximament: convocatòria de subvencions per a la mobilitat d’estudiants i professors

Pròximament és publicarà la nova convocatòria de subvenció per a estudiants i professors de l’àmbit doctoral. La subvenció persegueix implantar estratègies de formació doctorals i impulsar l’excel·lència i internacionalització dels programes de doctorat de les diferents universitats.

Publiquem la informació per tal que els interessats pugueu anar preparant els tràmits, especialment els coordinadors de doctorants. Enguany cal estar atents perquè hi ha dues modalitats de convocatòria:

– Modalitat 1. Pel curs 2011-2012 i amb Menció cap a l’Excel·lència. Per a professors i estudiants.Clau: presentació d’una memòria on es tracti “L’estratègia de formació doctoral”.

– Modalitat 2. Pel curs 2010-2011 i amb Menció Europea pel títol de doctor. Per a professors i estudiants.