Daily Archives: 21 Octubre 2011

Si és el teu primer any a la UB demana l’ajut de Catalunya Caixa

L’Obra Social de CatalunyaCaixa, mitjançant la seva Fundació Caixa Catalunya, Tarragona i Manresa, presenta la convocatòria d’Ajuts Universitaris 2011-2012, que té l’objectiu de fomentar l’esforç i l’excel·lència acadèmica. A través d’aquest programa, CatalunyaCaixa ajuda els estudiants que inicien els seus estudis universitaris, premiant-ne el rendiment acadèmic, per donar suport als seus projectes de formació.

Pots entregar la sol·licitud fins el dia 31 d’octubre i la resolució es farà pública, com a màxim, el 31 de desembre de 2011.

Per adjudicar els ajuts es tindrà en compte només el rendiment acadèmic dels sol·licitants considerant la seva nota de la fase general de les proves d’accés a la universitat.

Per consultar més dubtes podeu adreçar-vos a qualsevol oficina de Catalunya Caixa.

Més informació a:

Ajuts universitarisCatalunya Caixa