Ja es poden demanar les Beques d’Equitat

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya del dia 21de novembre les bases de les Beques d’Equitat i les Beques d’Excel·lència Acadèmica.

Les Beques d’Equitat tenen per objectiu finançar el 50% de l’import dels crèdits matricul·lats per primera vegada en estudis adreçats a l’obtenció d’un títol de grau o d’estudis no adaptats a l’EEES. Es destinen 1.100.000 euros a aquesta convocatòria.

Les Beques d’Excel·lència Acadèmica són ajuts per la mobilitat internacional, per una estada no superior a sis mesos, per a estudiants que demostrin un rendiment acadèmic excel·lent. Es destinen 300.000 euros a aquesta convocatòria.

El termini per presentar les sol·licituds és:

– Beques d’Equitat: 21 de novembre al 31 de març de 2012.

– Beques d’Excel·lència Acadèmica: 21 de novembre al 29 de febrer de 2012.