Fins al 30 de novembre es poden demanar subvencions per activitats

Enguany han canviat les bases de les dues subvencions que es poden demanar al Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística.

Abans existien dues subvencions. Per una banda, la d’infraestructures, que es demanava una vegada a l’any. Per altra banda, la d’activitats, que tenia diferents terminis i es podia presentar vàries vegades al llarg de l’any, és a dir, es podia presentar per diferents activitats i sense límits de temps.

Aquest any la subvenció d’infraestructures ha passat a dir-se subvenció per projectes de participació estudiantil i engloba tant activitats destinades a la participació, com activitats culturals com tot allò que abans quedava recollit a infraestructures. La partida pressupostària que s’hi destina és de 20.000 euros i el termini per presentar-s’hi va acabar el quatre de novembre.

Per altra banda, la subvenció per activitats estudiantils funciona una mica diferent. El termini està obert des de l’u de setembre al 31de maig i, una vegada per trimestre, la Comissió d’Afers Acadèmics (CAE) es reuneix per resoldre les convocatòries.

A continuació un quadre explicatiu: