Daily Archives: 1 Desembre 2011

Erasmus mundial a partir del 2014

La Comissió Europea (CE) vol potenciar la mobilitat estudiantil internacional arreu del món i ha creat el programa “Eramus per tothom”. A l’oferta ja existent d’intercanvis i beques Erasmus pels països de la unió s’hi sumaran noves ofertes per estudiar durant el periode 2014-2020 i es duplicaran el nombre de beques ofertades.

Amb el programa “Erasmus per tothom” s’aplegaran tots els programes de mobilitat d’estudiants i professorat i, gràcies als 19.000 milions d’euros que la CE hi destinarà, podran gaudir de programes de mobilitat al voltant de cinc milions de persones, el doble de les què ho han pogut fer fins ara.

“Erasmus per tothom” és una de les respostes de la CE enfront la crisi, que prefereix fer una inversió en educació abans que en altres partides.

Més informació a:

La CE vol un Erasmus mundial a partir de 2014 – Público