Postgraus als EUA i Canadà amb les beques de la Fundación Caja Madrid

La Fundación Caja Madrid ha obert una convocatòria de beques per realitzar estudis de postgrau (màster, doctorat o treballs d’investigació) a universitats estrangeres situades a Europa (excepte Espanya), EUA i Canadà durant el curs 2012-2013.

Des del 1999, el Programa de Beques de Postgrau a l’Estranger de la Fundación Caja Madrid funciona i ofereix la possibilitat de cursar uns estudis de postgrau a universitats de renom mundial. 877 llicenciats han pogut gaudir d’aquest programa de beques, un dels més importants a l’estat. Enguany, oferten 80 beques per cursar estudis a centres com Columbia, Harvard, MIT, Stanford, Mount Sinai, Cambridge, Oxford, London Business School, London School of Economics, INSEAD, Imperial College, Universitat de Montpellier, Universitat de Lovaina, Conservatori Nacional Superior de Música y Dansa de París i altres.

Es poden presentar les sol·licituds de beques fins el dia 31 de gener de 2012. Es poden consultar les  bases en aquest enllaç. Es tracta de beques de nou a dotze mesos amb una assignació mensual de fins a 1.500 euros. Els requisits són de qualitat acadèmica exclusivament.

Més informació sobre les beques de la Fundación Caja Madrid.