Daily Archives: 20 Desembre 2011

Nova okupació de la UB

Els estudiants d’economia han okupat l’antiga secretaria de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona, que fins ara servia de magatzem d’expedients, i l’han convertida en un espai d’informació, trobada i intercanvi de roba.

Imatge de la secretaria okupada. Inés Balcells, ABC

Davant la situació de crisi actual de la universitat, un sector d’estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa de la Ub es van organitzar dijous passat per okupar un espai de la seva facultat, l’antiga secretaria, que actualment servia de magatzem al centre.

Des d’aleshores, ofereixen espai de trobada i intercanvien roba. El racó s’ha convertit en un nucli de reflexió entorn la universitat. Els estudiants, que han okupat l’espai en contra de la voluntat decanal, ja han enviat un escrit una carta al Rector exposant les seves queixes i reivindicant millores pels estudiants de la UB.

Més informació:

«Okupació» a la Universitat de Barcelona – ABC