Gran diada castellera en el XVIè Aniversari dels Arreplegats de la UB-UPC

Estem de sort. Demà s’aixecaran castells de 7 a la gespa de la Facultat de Biologia de la UB a partir de les dues del migdia. La colla castellera de la UB, els Arreplegats, celebraran una gran diada en motiu del setzè aniversari de l’associació i, per acompanyar-los, també vindran la colla castellera de la Universitat Autònoma de Barcelona, els Ganàpies, i la de la Universitat Rovira i Virgili, els Emboirats de Vic.

Des del 1995, una colla castellera formada íntegrament per estudiants universitaris de Barcelona dóna caliu a la UB. Fa setze anys van néixer els Arreplegats, gràcies a la iniciativa d’un grup d’estudiants castellers que volien mantenir la seva afició dins de l’àmbit universitari i van constituir la colla castellera de la UB.

Aquest dijous celebren tots els castells aixecats i els moments viscuts. Si vols gaudir de l’espectacle i celebrar l’aniversari d’aquesta gran colla… La festa està garantida a partir de les dues del migdia a la gespa de la Facultat de Biologia.

Vídeo promocional