Nou ministre d’educació

El nou ministre d’educació, cultura i esport del govern popular espanyol és José Ignacio Wert, un home crític amb el 15M i la pirateria que ha exercit de professor a universitats madrilenyes i com a consultor a diferents empreses.

Wert no ha informat encara sobre les propostes que té en ment pel que fa als àmbits d’actuació del seu ministeri. De tota manera, la seva profusa participació a mitjans de comunicació permet conèixer part del seu pensament sobre educació i cultura. La Vanguardia fa un recull dels temes més destacats sobre els què s’ha expresat darrerament el nou ministre: els toros com a mostra cultural de primer nivell, els bàrbars que es descarreguen obres d’autors per internet i els anarcocomunistes del 15M que perden el temps.

Pel que fa al sector d’universitats, el nou ministre encara no s’ha pronunciat.

Més informació a:

Qui és el nou ministre de Cultura i Educació? – La Vanguardia