Nova web de l’Hotel d’Associacions

L’Hotel d’Associacions de la UB estrena nova pàgina web amb més continguts i recursos per a les associacions i grups d’estudiants.

Seguiment del twitter, calendari associatiu, notícies cada dia i recursos per canviar dades i conèixer més subvencions.

L’estètica de la web i la seva distribució estan inspirades en webs d’universitats d’arreu del món dedicades a la dinamització estudiantil a la universitat.

Alhora, l’Hotel posa a disposició pàgines webs instal·lades en el domini alumnatub.cat per a totes aquelles associacions i grups d’estudiants interessats que compleixin un mínim de requisits. Si voleu una pàgina web totalment gratuïta i un curs per saber-la utilitzar (és una eina molt senzilla), no dubteu en contactar amb nosaltres a través d’hotel@ub.edu.

Esperem rebre les vostres visites!