Daily Archives: 4 gener 2012

Nou ajut per a estudiants universitaris: ajuts a col·lectius

L’AGAUR obre una nova subvenció per a les associacions d’estudiants fins el 31 de gener de 2012

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), el dia 2 de gener de 2012, les bases reguladores de Ajuts a les associacions de persones estudiants universitàries per al curs de 2011-2012 (AEU 2011).

L’objecte d’aquest ajut és donar suport a les activitats que potencien l’internacionalització de l’associacionisme juvenil en l’àmbit universitari. S’entenen com a activitats que potencien l’internacionalització aquelles activitats de caire internacional organitzades des de les associacions de persones estudiants universitàries de Catalunya i també la participació de les mateixes en activitats internacionals de fora de l’estat espanyol.

El termini de presentació de sol·licituds és des de l’endemà de la publicació al DOGC i fins el 31 de gener de 2012.