Daily Archives: 9 gener 2012

Coral de Farmàcia, cantant des del 1994

A la UB hi ha moltes activitats estudiantils i culturals que es poden portar a terme. Entre d’altres, destaquen els diferents cors i corals de la universitat. Una dels més actiuves és la Coral de la Facultat de Farmàcia que, des del 1994, agrupa estudiants, professors, antics alumnes, altres membres de la comunitat universitària i persones afins a allò que els fa trobar-se i fer activitats: la música.

Fotografia del concert de nadal del 2010 de la Coral de Farmàcia

La Coral de Farmàcia fa actuacions a l’àmbit universitari, en concerts a la seva mateixa facultat, però també col·labora amb associacions ciutadanes i d’altres tipus. El seu repertori inclou temes molt variats, que recullen segles d’història musical, com temes del renaixement, cançons populars d’arreu del món, jazz, gospel i molts altres.

Des del 2004 i sota l’empar del mecenatge dels Laboratoris Salvat, la Coral de Farmàcia ha iniciat una nova etapa caracteritzada per un augment dels temes i una major constància de la seva activitat. Si tens ganes de participar a la Coral de Farmàcia no ho dubtis, els assajos són oberts, de la mateixa manera que ho és el grup. Podràs trobar-los cada dimecres de 19.00 a 21.00 h a l’edifici B de la Facultat de Farmàcia.

En l’actualitat, la Coral de Farmàcia la dirigeix el Pau Jorquera i Bordonau, llicenciat en Direcció de Cor per l’ESMUC i diplomat en Magisteri d’Educació Musical, però han estat moltes les persones compromeses amb el projecte que han ajudat a tirar-lo endevant. Víctor Frigola i Grau, Natàlia Casasús i Magriñà i Albert Santiago i Santiago.

Blog de la Coral: http://www.corfarmacia.blogspot.com/