Nova beca del Santander per a investigadors

400 beques Iberoamèrica Joves Professors i Investigadors 2012. Aquesta és l’oferta de orincipi d’any del Banc Santader. Les beques proporcionen ajuda per poder realitzar una estada de investigació a alguna de les universitat de la Xarxa Global de Santander Universidades. L’import total de la beca són 5.000 euros.

El destinatari de les beques és el personal investigador en formació i el persona docent i investigador de universitats espanyoles, amb conveni de col·laboració amb el banc Santander.

L’objectiu de les beques és promoure l’actualització del nivell de coneixements dels investigadors i consolidar vincles entre projectes investigadors, i universitats, espanyoles i llatinoamericanes. Als investigadors se’ls paga (desplaçament, allotjament i manutenció) una estada mínima de dos mesos a un país de la Xarxa Global de Santander Universidades.

Més informació a:

Bases de la beca