Dissenyar la teva carpeta o escriure un relat

És època de concursos a la UB. Fa temps us vàrem anunciar que, com ja va sent tradició en aquesta universitat, començava el 6è Concurs Carpeta UB 2012-2013. Els dissenys es poden presentar fins al 17 de febrer. Si us sobra temps o el disseny no és el vostre fort, podeu optar a presentar-vos a un concurs amb un premi més material que el de la carpeta: el 9è Certamen universitari de relat breu de Joves Talents Booket-Austral.

Reclam del 9è Certamen de Joves Talents de Booket-Austral

Participant al certamen literari pots acabar guanyant 6.000 euros. No importen ni la teva edat ni la teva nacionalitat, només et cal estar estudiant a una universitat espanyola aquest any per poder guanyar el concurs. Una altra particularitat d’aquest concurs és que es poden presentar tants relats com es vulgui i, per tant, intentar aconseguir els 6.000 euros i la difusió dels relats provant amb diferents estils i continguts literaris.

Si vols consultar les bases del 6è Concurs Carpeta UB 2012-2013 visita aquest enllaç. Si prefereixes consultar les del 9è Certamen universitari de relat breu de Joves Talents Booket-Austral clica aquí. En qualsevol cas, molta sort!