Daily Archives: 17 gener 2012

5.000 universitaris gaudiran de pràctiques remunerades

El Banco Santander, la Confederació de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederación Española de la Pequeña y Mediana Empresa (CEPYME)han signat un acord per oferir pràctiques remunerades de tres mesos de duració a 5.000 estudiants. Els estudiants en pràctiques rebran un total de 1.800 euros en tres pagaments fraccionats corresponents a cada mes i, segons Emilio Botín, veuran com les seves possibilitats laborals milloren gràcies a les pràctiques.

Les pràctiques es podran desenvolupar a qualsevolde les empreses que formen part de la CEPYME i el període de la primera convocatòria està obert fins al 28 de febrer. El programa de pràctiques consta de dues convocatòries de 2.500 places cadascuna, una pel curs 2011/2012 i una altra pel curs 2012/2013.

La convocatòria pel curs 2011/2012 oferta 2.500 places per treballar un mínim de tres mesos i un màxim de sis a qualsevol de les empreses del CEPYME. L’horari de les pràctiques és de jornada completa i no es poden fraccionar al llarg de l’any. El pagament de les pràctiques s’efectua cada mes (600 euros bruts/mes) i pot ser complementat amb qualsevol ajuda que l’empresari vulgui oferir al becari.

Bases convocatòria

Per inscriure’s