El CEUCAT estrena pàgina web

El CEUCAT, el Consell de l’Estudiantat de les Universitats Catalanes, estrena pàgina web amb molts continguts útils, tant per estudiants com per associacions, i comença a posar-se al dia per tal de créixer i convertir-se en una plataforma d’intercanvi d’opinió i experiència real.

Logo del CEUCAT

Debatre temes d’interès universitari, representar als estudiants catalans, preparar la feina de reunions amb altres òrgans universitaris i fomentar la participació. Aquests són els principals objectius del CEUCAT, un consell de l’estudiantat autonòmic que té ens homòlegs a la resta d’Espanya. Fa aproximadament un mes va tenir lloc la darrera reunió d’aquest òrgan i, des d’aleshores, diferents associacions estudiantils i representats universitaris estan destinant esforços a promoure’l per tal que esdevingui un espai d’intercanvi estudiantil interuniversitari.

L’avís de construcció que encapçala la nova pàgina web del CEUCAT (“Estem construint la pàgina del CEUCAT, i anirem afegint seccions i informació a mida que estigui enllestida“) no fa justícia a la web, que conté molt més contingut útil i ben organitzat que moltes altres planes institucionals dedicades a informar i orientar als estudiants sobre debats, tràmits i ajuts universitaris.