Daily Archives: 15 febrer 2012

La UB publica els primers resultats de la enquesta sobre la participació estudiantil

Fa uns dies vam fer la proposta de realitzar una enquesta sobre participació des del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística (Vr-EiPL) i l’Hotel d’Associacions. L’enquesta és el primer pas d’un pla de participació que esperem que ens ajudi a augmentar i millorar la participació i l’associacionisme a la UB.

Si voleu veure els resultats de la enquesta podeu consultar aquest enllaç. Si voleu contestar-la podeu fer-ho aquí.

Ara que ja sabem una mica sobre el que penseu de la UB i la participació, endeguem un procés de diàlegs virtuals. Podeu dir tot el que creieu i opineu sobre la universitat i la participació. Qualsevol comentari, sigui més crític o més constructiu, serà ben rebut. Amb les idees claus que extraguem de les vostres opinions organitzarem uns seminaris de debat per establir quines dinàmiques hem de canviar i decidir quins objectius volem fixar-nos.

Com veus, sense la teva participació això no té sentit. Per més breu que sigui el comentari, per més que a tu no et sembli interessant, per nosaltres serà una alegria i un avenç rebre’l. És per això que no ho dubtis, expressa’t! Aquesta pestanya al menú (Expressa’t sobre la participació a la UB! Pla de participació) està habilitada perquè ho facis i, si no tens ganes de fer públic el teu comentari, pots enviar-nos un correu electrònic a hotel@ub.edu.

Moltes gràcies! 🙂