Viatjar a l’estranger a aprendre anglès pot ser gratis si estàs a l’atur

L’empresa Infort oferta beques per aprendre anglès a aquelles persones que estan a l’atur. Conscients de la importància dels idiomes per trobar feina, ofereixen beques a diferents països anglosaxons i paguen la totalitat del curs: llibres, certificats, diploma, assegurança de viatges i responsabilitat mèdica i civil.

Viatges a Dublín i Londres per estudiar gratuïtament quinze hores setmanals. L’estada pot ser de vuit, deu, dotze o vint-i-quatre setmanes i només cal pagar el bitllet d’avió i l’allotjament. Si tens un CV i el paper acreditatiu de l’INEM conforme estàs aturat, aprofita l’oportunitat que et dóna Infort.

Si t’interessa aquesta oferta pots apuntar-te en aquest enllaç per anar a Londres o a Dublín.

6 thoughts on “Viatjar a l’estranger a aprendre anglès pot ser gratis si estàs a l’atur

1. És vergonyós, es demana més l’anglès que no pas el català… i després pretenem que els estrangers estudiïn la nostra llengua, és surrealista!

2. Anglès gratis per aturats… estada de mínim 8 màxim 24 setmanes… només cal pagar bitllet d’avió i allotjament (apart la llum)… només? per aturats? En fi, gràcies Infort! I a la UB, blocveu, vigileu amb el titulars sensacionalistes del tipus esquer doncs això no és de rebut en un estament públic i dirigint-se a gent a l’atur.

1. Bon dia!
      Som conscients de que l’oferta no és el millor del món i recollim la teva suggerència pel que fa als titulars. Ara bé, segueix sent una oferta interessant (en tant que molt més barata que altres) i també afegim que aquest bloc no és el d’un estament públic, sinó que depèn del consell de l’alumnat i es dirigeix a estudiants.
      Salutacions!

1. Bona tarda companys del blocveu, agraeixo la resposta!
        Me’n alegro de que sigueu conscients de que aquesta oferta no és la millor de món pels aturats, menys mal! D’altra banda també cel.lebro que considereu no titular per vendre sinó per informar, he estat deu anys redactant i editant a un diari de tiratge nacional i sé molt bé del que parlo. I, finalment, us agradi o no, consell de l’alumnat o el que vulgueu, pertanyeu a la UB en última instància, que és una universitat pública.
        Vinga, salutacions ben cordials!

2. Bon dia Valerià!

Només afegir que una cosa és formar part d’un ens públic i l’altre que el que s’emet sigui dit per un estament públic. Diríem que és com les columnes d’opinió: parlen de l’opinió dels columnistes i els diaris no se’n fan responsables. Doncs nosaltres parlem dels i per als estudiants de la UB, però la UB no és responsable dels nostres articles.

Paral·lelament, valorem la teva experiència en un diari de tiratge nacional i, com et vam dir, recollim el teu suggeriment. Amb tot, el debat sobre titulars que venguin i/o que informin no és una qüestió resolta i pots trobar arguments a favor i en contra en tots dos sentits. És, per tant, una decisió o una aplicació d’un criteri que va en funció de qui porti el mitjà.

De nou, salutacions i gràcies pel comentari (no totes les persones que comenten són tan correctes com tu)!

3. Bona tarda d9 companys!

De res, faltaria més! Una cosa és que estem d’acord o no i inclús que discrepem i una altra és que no siguem educats i correctes! És allò de ‘lo cortés no quita lo valiente’…

Entrant en tema, vigileu perquè la història no és ben bé així com l’expliqueu o penseu. Una cosa és un mitjà de premsa que, sota pacte i contracte, escull a un col.laborador que prestigiï llur mitjà advertint que és la seva opinió i una altra cosa ben diferent és ser periodista d’aquest mitjà, on sempre hi haurà una línia a seguir, un estil marcat i, com no, un cap que repassarà el que dius. Us asseguro que si ets membre de l’ens en qüestió no diràs el que et dona la gana sense una supervisió i, d’altra banda, també si ets col.laborador puntual, sigui el prestigi que sigui, també es repassarà el que dius! I això a pekín i a pokón! Així que vigileu, doncs veig que ningú de d’alt us edita el que dieu i la UB sí, i repeteixo sí, és responsable del que dieu en última instància, us agradi o no!

En quant als titulars, merci per tenir en compte el suggeriment, sortireu guanyant creieu-me! No esteu venent res sinó que esteu informant, així que no caigueu en la temptació de ser sensacionalistes doncs, tot i que no tindreu, per exemple, cap interès en la marca que referiu a l’article, si veneu a través del titular sempre us podran acusar de sortir beneficiats personalment i d’alguna manera amb aquesta marca… no oblideu que sou, us agradi o no, amb més llibertat o no de redacció, ens públic!

Merci també d9 blocveu i endavant!

Valerià