Els arreplegats assagen a Raval i Mundet aquest mes

Si tens curiositat per veure com assagen els castellers de la UB, els Arreplegats, pots fer-ho els dies 21 i 28 de febrer sense desplaçar-te fins al campus diagonal. Dimarts 21 de febrer assagen al Raval i el dia 28 a Mundet. De 14.00 a 16.00 hores podràs gaudir de l’espectacle i, fins i tot, apuntar-t’hi.

Castells de tres i quatre simultanis

Són més d’un centenar, però encara volen créixer. Com més persones, més grans les soques i més difícils els castells que s’aixequen. Encara no poden competir amb els Castellers de Vilafranca, però si més estudiants de la UB s’hi sumen aviat podran aixecar castells semblants als d’altres colles castelleres d’arreu de Catalunya.

Ara fa un mes els Arreplegats van celebrar el seu XVIè aniversari, que va ser tot un èxit. Passats uns dies d’estudi i relax, tornen els seus assajos. Si no els pots veure els dies 21 i 28 de febrer, els trobaràs cada dijous de 14.00 a 16.00 hores a la gespa de la Facultat d’Empresarials i Economia.