Matriculació urgent dels estudiants de la llicenciatura de Belles Arts

Entre el dia 27 de febrer i el 4 de març s’obre un període de matriculació extraordinari pels estudiants de llicenciatura de Belles Arts. El període de matriculació és extraordinari perquè es tracta d’una simulació de matrícula, sense limitacions de places ni pagament, que és vinculant. Les assignatures que els estudiants escullin seran les que podran fer el curs 2012/2013.

Cartell complet amb informació sobre els procés de
simulació de matrícula i recull de dubtes freqüents

La simulació de matriculació servirà a la Facultat per preveure les necessitats dels estudiants i organitzar els seus recursos, que són limitats. Organitzar el cos docent i valorar en funció de les necessitats dels estudiants servirà a la Facultat de Belles Arts per establir uns criteris no arbitraris a l’hora d’establir la disponibilitat de les assignatures.

El procés de matriculació serà com els ordinaris: cada estudiant tindrà un dia i hora a partir del qual podrà accedir al servidor i escollir les assignatures d’acord amb els horaris que prèviament decidits (les hores de les assignatures de l’any vinent són els mateixos que els d’enguany). Com que els grups no tindran limitació de places no caldrà elaborar horaris alternatius.

Aquells despistats que no facin la preinscripció podran matricular-se en el període ordinari de matrícula, però només podran optar a aquelles assignatures i grups on quedin places. Amb tot, tindran preferència els qui hagin fet aquesta matrícula extraordinària.

Si tens preguntes i dubtes et pots posar en contacte amb Bones Arts (bonesarts@gmail.com), l’associació dels estudiants de Belles Arts, que estan fent difusió d’aquest període de matriculació extraordinari per tal que els estudiants de llicenciatura de la facultat puguin veure cobertes les seves necessitats. Si ho prefereixes, també pots contactar amb el cap d’estudis (capest-bellesarts@ub.edu) o amb la secretaria (sec-ba@ub.edu).