Daily Archives: 22 febrer 2012

Beques d’investigació a l’ICFO

L’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) i l’Obra Social de Caixa Catalunya ofereixen unes beques d’investigació per fer pràctiques d’investigació aquest estiu al mateix ICFO. Les beques són per diferents àmbits d’estudi estan pensades per estudiants de llicenciatures que es trobin en els seus darrers dos anys d’estudi.

Cartell promocional de les beques d'investigació

Enginyeria, matemàtiques, física, química i biologia són els estudis que poden permetre accedir a les beques per desenvolupar investigacions sobre bio-fotònica i foto-medicina; telecomunicacions òptiques i tecnologies de la informació; làsers, sensors fotònics i optoelectrònica; òptica quàntica, tecnologies de la informació quàntica i atto-fotònica, i nano-fotònica i nanotecnologia.

Les beques consistiran en un pla formatiu i, paral·lelament, els estudiants participaran d’algun dels grups d’investigació de l’ICFO. La data límit per presentar sol·licituds és el 31 de març.

Trobaràs més informació a la pàgina web de l’ICFO o a l’apartat de beques i feines.