Daily Archives: 23 febrer 2012

El termini de la subvenció d’activitats s’acaba el 29 de febrer

El 29 de febrer s’acaba el termini de presentació de la subvenció d’activitats d’estudiants del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística. Se subvencionen molts tipus d’activitats fetes aquest curs acadèmic, si bé per algunes de les activitats hi ha un límit econòmic. Mai no se subvenciona la totalitat d’una activitat i a la subvenció només poden presentar-se associacions inscrites al Registre d’Associacions de la UB.

La Comissió d’Afers Econòmics (CAE) del Consell de l’Alumnat valorarà les sol·licituds de subvenció en funció de si segueixen els criteris marcats a les bases i de si no són activitats de promoció interna o externa de l’associació, no estan relacionades amb el currículum acadèmic, no les han portat a terme grups externs, no siguin discriminatòries ni per lucrar-se i/o no van dirigides a l’alumnat de la UB.

En funció dels conceptes que es presentin a la sol·licitud s’atorgaran més o menys diners. Per exemple, per revistes, publicacions o viatges s’atorgaran un total de 600 euros en un mateix any natural. Per altra banda, les activitats que es porten a terme en un únic centre rebran un màxim de 600 euros mentre que les que es facin a més d’un centre o facultat podran rebre fins a 1200 euros.

La resolució de la subvenció d’activitats es farà pública a partir de la segona quinzena de març. Les associacions de la UB també rebran informació a través del seu mail i, com vam fer amb les dues darreres convocatòries, publicarem al blocveu quines són les activitats subvencionades i amb quins imports.

Bases de la subvenció

A partir del dia u de març i fins al 31 de maig es podran tornar a presentar noves sol·licituds de subvencions per la tercera i darrera subvenció d’activitats d’aquest curs acadèmic.

Si tens dubtes amb la sol·licitud de subvenció i/o necessites ajuda, truca’ns al 93 403 99 75 o envia’ns un mail a hotel@ub.edu.