Ja es pot votar la carpeta del curs 2012-2013

Després de mesos anunciant el concurs de carpetes per fi ha arribat el moment d’opinar i votar el disseny guanyador. Entre les 134 carpetes que van arribar al Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística s’han seleccionat quatre finalistes. Un jurat ha fet una primera selecció i ara arriba el torn dels estudiants, PAS i PDI: ja podeu decidir quina serà la carpeta de la UB.

Les condicions del concurs eren clares: calia posar el nou logotip de la UB, els dos logos dels dos campus d’excel·lència i la pàgina web de la UB. A partir d’aquí, els estudiants podien presentar els dissenys més imaginatius i innovadors. El resultat han estat 134 carpetes de tots els estils: clàssic, modern, infantil, fúnebre, etc. Hi ha hagut propostes de tot tipus.

Les quatre carpetes finalistes recullen aquesta varietat estilística, si bé l’element abstracte s’imposa. El perfil de Barcelona, nexes, logotips i foscor són les quatre opcions que podeu votar. Aquí teniu les imatges i les votacions les podeu fer en aquest enllaç.