Daily Archives: 2 Març 2012

Sostenibles i creatius

La quarta edició del concurs TalentosDesign d’Universia premia aquells dissenys de joves d’arreu del món que recullin idees o propostes de sostenibiltat a través del disseny gràfic, l’industrial, l’interiorisme, la moda i textil i el disseny digital.

Per presentar-se només cal ser major d’edat, respectar formats i suports, estar matriculat aquest curs acadèmic i enviar una idea original a Universia. Es poden enviar fins a dues propostes per cadascuna de les categories i el premi són cinc mil euros.

Si tens curiositat per veure dissenys anteriors els pots veure aquí, si vols consultar les bases i els requisits tècnics pots fer-ho en aquest enllaç i si vols pujar la teva proposta al web només cal que cliquis altre enllaç.