Daily Archives: 5 Març 2012

Nou reglament d’eleccions estudiantils a mes i mig de que se celebrin les eleccions del 2012

A finals d’abril se celebraran les eleccions de representants d’estudiants de la UB a tres òrgans col·legiats: Claustre, Junta de Facultat i Consell d’Estudis. Per tal d’actualitzar el reglament i millorar alguns dels articles, el Consell de l’Alumnat i el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística han revisat el reglament que estava vigent (2007) i han modificat alguns dels punts bàsics del reglament.

Els principals canvis afecten a la presentació de candidatures, que ara han de presentar-se amb totes les signatures dels candidats, per garantir seguretat jurídica, i no poden superar en nombre d’integrants el nombre de vacants a cobrir als òrgans de govern (en el cas dels suplents, poden ser un nombre equivalent a la meitat del total de places a cobrir).

El dia 15 de març es convocaran les eleccions d’estudiants i les candidatures es podran presentar del 16 al 23 de març a qualsevol registre de la UB. Si sou una associació fora bo que comencéssiu a preparar tots els papers perquè només disposareu de sis dies hàbils per presentar-los. Per altra banda, podeu posar-vos en contacte amb l’Hotel d’Associacions via correu electrònic (hotel@ub.edu) o a través d’aquest bloc perquè us ajudem a fer difusió de les candidatures a través d’una entrevista que hem preparat, de la taula rodona de presentació i debat de candidatures i també mitjançant informacions que anirem publicant tant en aquest bloc com a la pàgina web de l’Hotel (hotel.alumnatub.cat).

La campanya electoral serà del 16 al 25 d’abril i s’acabarà el dia abans de les eleccions, que enguany seran el 26 d’abril.

Si teniu dubtes sobre el procés o voleu més informació podeu consultar el reglament de les eleccions d’estudiants o posar-vos en contacte amb nosaltres.