Daily Archives: 6 Març 2012

Taula rodona dels representants d’estudiants. Ja us hi heu apuntat?

El proper dimarts 27 de març se celebrarà una taula rodona amb un representant de cadascuna de les candidatures que es presenten a les facultats i centres de la UB. Si sou associació que es presenta a les eleccions i no heu rebut un correu convidant-vos a participar reviseu les dades que vàreu donar a la UB i envieu-nos un correu a hotel@ub.edu.

La taula rodona se celebrarà a l’aula Ramon y Cajal el dimarts 27 de març de dos quarts de dotze fins pràcticament les dues del migdia. Serà enregistrada per UBTv i la gravació resultant es podrà difondre a través de les pantalles de la UB dels centres que ho demanin i dels perfils de les xarxes socials d’associacions i universitat.

Des del naixement de la UB i, sobretot, dels avenços tècnics en imatge i so, la universitat mai no havia preparat un esdeveniment de presentació de candidatures global de la universitat que, a més a més, fos enregistrat i difós. És, per tant, una oportunitat excel·lent per potenciar la participació a partir de les eines i recursos tècnics 2.0 i, alhora, avaluar com els candidats de les diferents associacions saben motivar a l’auditori ja no a través de cartells o anuncis estàtics, sinó a partir de l’oralitat i el moviment.

Recordem que si ets una associació que es presenta a les eleccions serà, se’ns dubte, molt enriquidor que participis a una taula rodona que et demana poc esforç i dóna molta sortida a les teves propostes. Si ja has definit els candidats i circumscripcions i estàs a punt d’acabar el programa, aquesta és una oportunitat d’or per donar-te a conèixer i, sobretot, passar a la història de les campanyes electorals d’estudiants de la UB.

Si no formes part d’una associació això també va amb tu. Tens alguna pregunta que voldries que féssim als representants de les candidatures? Un problema del teu centre que penses que pot tenir homòlegs als altres? Un comentari que vols fer constar? Una proposta boja, però sincera, que creus que pot veure la llum i aconseguir compromís per part de les candidatures? Aprofita, deixa’ns un comentari al blocveu o envia’ns un correu a hotel@ub.edu. La fem nostra i la incorporem al llistat de temes per tractar.