Daily Archives: 19 Març 2012

IV Jornades d’Estudiants de Medicina de Bellvitge

Dijous 22 i divendres 23 de març se celebraran les IV Jornades d’Estudiants de Medicina de Bellvitge al campus de Bellvitge. Dirigides a estudiants que vulguin conèixer noves vies i sortides, diferents de les tradicionals de la medicina, les jornades ofereixen xerrades i tallers sobre temes com les activitats solidaries que es poden fer com a futurs metges o les alternatives al MIR.

Els dos dies la jornada començarà a les 08.30 h, amb les acreditacions. El dijous 22 la jornada començarà amb la benvinguda i la inauguració i després s’iniciaran les ponències “El transplantament d’òrgans” i “Alternatives al MIR”. Per la tarda hi haurà dos tallers.

L’oferta de tallers és la següent: reanimació cardiopulmonar, puncions i vies, sutures, risoteràpia, primers auxilis, gestió de les emocions en la pràctica mèdica, gestió del neguit i educació de la veu. Els tallers tenen en compte tant la millora de les pràctiques mèdiques envers el pacient com el benestar del mateix metge.

El divendres 23 els assistents a les Jornades podran assistir a la ponència “La Creu Roja: què puc fer com a futur metge?” i a la taula rodona “La medicina alternativa a la pràctica sanitària”. Després d’escollir i participar en algun dels tallers, els estudiants podran assistir a la cloenda i rebre uns diplomes/certificats conforme han estat presents a les IV Jornades d’Estudiants de Medicina del Clínic.