IV Jornades d’Estudiants de Medicina de Bellvitge

Dijous 22 i divendres 23 de març se celebraran les IV Jornades d’Estudiants de Medicina de Bellvitge al campus de Bellvitge. Dirigides a estudiants que vulguin conèixer noves vies i sortides, diferents de les tradicionals de la medicina, les jornades ofereixen xerrades i tallers sobre temes com les activitats solidaries que es poden fer com a futurs metges o les alternatives al MIR.

Els dos dies la jornada començarà a les 08.30 h, amb les acreditacions. El dijous 22 la jornada començarà amb la benvinguda i la inauguració i després s’iniciaran les ponències “El transplantament d’òrgans” i “Alternatives al MIR”. Per la tarda hi haurà dos tallers.

L’oferta de tallers és la següent: reanimació cardiopulmonar, puncions i vies, sutures, risoteràpia, primers auxilis, gestió de les emocions en la pràctica mèdica, gestió del neguit i educació de la veu. Els tallers tenen en compte tant la millora de les pràctiques mèdiques envers el pacient com el benestar del mateix metge.

El divendres 23 els assistents a les Jornades podran assistir a la ponència “La Creu Roja: què puc fer com a futur metge?” i a la taula rodona “La medicina alternativa a la pràctica sanitària”. Després d’escollir i participar en algun dels tallers, els estudiants podran assistir a la cloenda i rebre uns diplomes/certificats conforme han estat presents a les IV Jornades d’Estudiants de Medicina del Clínic.

One thought on “IV Jornades d’Estudiants de Medicina de Bellvitge

1. Hola!!
    Moltes gràcies per convidar-me a les IV Jornades.
    Ha estat un plaer compartir amb vosaltres aquest dos dies de tallers.

El poder del riure el podeu reincorporar a les vostres vides i sentireu com el vostre univers comença a canviar.

«Piensa en grande y tus hechos crecerán, piensa en pequeño y quedaras atrás, piensa que puedes y podrás; todo esta en el estado mental».
    Napoleón Hill

«Todo lo que somos es el resultado de lo que hemos pensado».
    Buda (563 ac, 483 ac)

«Da el primer paso con fe, no tienes que ver toda la escalera, tan solo da el primer paso».
    Martin Luther king Jr. (1929-1968)

«No puedo decir lo que es este poder. Lo único que se es que existe».
    Alexander Graham Bell (1847-1922)

«La imaginación lo es todo. Es la vista previa de lo que la vida va a atraer».
    Albert Einstein (1879-1955)

«Creas tu propio universo sobre la marcha».
    Winston Churchill

Pues dale marchaaaaaaa!

Xavier Meler (Dinàmica i Teràpia del Riure)

melonet79@hotmail.com