La UB tancarà durant Setmana Santa

Del 31 de març al nou d’abril la UB restarà tancada. La situació econòmica obliga a la UB a buscar maneres de reduir despeses sense disminuir la qualitat dels ensenyaments. En aquest sentit, la UB ha fet públic que les seves instal·lacions estaran tancades entre el 31 de març i el 9 d’abril per evitar despeses.

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística (VR-EiPL) i el Consell de l’Alumnat (CdA), preocupats per com això pot afectar als estudiants, han demanat al gerent que uns quants espais d’estudi romanguin oberts pels estudiants.

La petició del VR-EiPL i del CdA ha estat acceptada pel gerent i, gràcies a les gestions d’estudiants i Vicerectorat, hi haurà dues biblioteques obertes durant el període de Setmana Santa: Economia i Empresa i Filosofia, Geografia i Història. Els horaris d’obertura seran de 08.30 a 20.30 hores de dilluns a dijous i divendres, dissabte i diumenge de 10.00 a 21.00 hores.