Daily Archives: 26 Març 2012

La Universitat de Barcelona t’apropa a Cambridge

Imagen

L’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) de la Universitat de Barcelona pacta amb el centre avaluador de Cambridge, el International House, fer les proves de diversos nivells de llengua anglesa a preus reduïts i a les mateixes instal·lacions de la Universitat. Es podran beneficiar d’aquest nou pacte tant els alumnes matriculats a l’EIM com la resta d’estudiants de la UB.

L’EIM ha arribat a un acord amb el International House, un dels centres autoritzats per la University of Cambridge per a examinar de les proves de English for Speakers of Other Languages (ESOL).  Així, la UB s’incorpora al llistat d’universitats que tenen convenis amb els centres examinadors de Cambridge, com ara, la Universidad de Almería, la Universidad Catòlica de Ávila, la Universitat de Girona, la Universidad de Málaga, la Universidad de Salamanca y la Universidad de Navarra; afegint a això que el nostre acord inclou un descompte en els preus de matrícula fent de l’EIM el centre que ofereix els millors preus de Catalunya per a les proves del First Certificate in English (FCE): nivell pre-avançat -B2, el Certificate in Advanced English (CAE): nivell avançat-C1 i el Certificate of Proficiency in English (CPE): nivell professional-C2.

La matrícula es pot fer a la mateixa secretaria de l’EIM, a l’Edifici Històric de la universitat en Gran Via de les Corts Catalanes 585, des del 27 de març al 20 d’abril 2012 o mitjançant l’automatrícula que s’obrirà  a la pàgina web de l’EIM a partir del 10 d’abril i fins el 22 d’abril 2012.  Aquest servei és obert a tots els estudiants de la Universitat de Barcelona tant de graus, 1er i 2on cicle, màsters i postgraus, sense necessitat d’haver estat matriculat prèviament a l’EIM.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins del Pla de Llengües (març 2010) de la Universitat de Barcelona, que promou el multilingüisme en el si de la institució com a resultat del context que estableix el marc de l’espai europeu d’educació superior (EEES), donant prioritat al coneixement de l’anglès per considerar-la llengua franca de facto en la majoria de disciplines acadèmiques, i llengua de treball en molts àmbits de les relacions internacionals.

Des de llavors, la UB ha treballat en l’objectiu prioritari de millorar les competències lingüístiques de la comunitat universitària en llengua anglesa. Per això, ha estat l’emprenedora de diversos projectes com ara la introducció de l’anglès en la docència universitària i l’increment de la mobilitat internacional per a tots els col·lectius universitaris. Una tasca adreçada a millorar les possibilitats d’internacionalització dels titulats de la nostra universitat.

Totes les proves es faran a les instal·lacions de la UB, sense que l’estudiant hagi de traslladar-se fora de la universitat per a fer els diferents exàmens. Les dates per a la realització de les mateixes són: dissabte 9 de juny o dimarts 12 de juny es faran les proves escrites del First Certificate in English. El dimecres 13 de juny es farà la prova escrita del Certificate in Advanced English i el dijous 14 el del Certificate of Proficiency in English. Les proves orals de tots tres nivells es faran el divendres 25, dimarts 29, dimecres 30 i dijous  31 de maig i el divendres 1 de juny de 8:00 a 13:00 h.

Podreu consultar els preus i la resta d’informació a la pàgina web de l’EIM, que properament posarà a la vostra disposició tot el necessari per poder fer efectiva la matrícula i poder presentar-se degudament a les proves.

Fes clic aquí per veure la taula de les dates de les proves

Taula rodona de representants d’estudiants dimarts 27 de març

Ens podràs seguir en directe des de la web de la UB.

Coneix les candidatures dels representants estudiantils i els seus programes. Descobreix què pensen i com argumenten a favor i en contra sobre temes claus com l’augment de les taxes, les beques i la desaparició de la segona convocatòria.

Des de tres quarts de dotze fins a dos quarts d’una… Coneix els teus futurs representants.