Autoaprenentatge de llengües Rosetta Stone ara a la UB

Estudia el vietnamita, tagèlog, farsi o irlandès amb les llicències de la UB del programa Rosetta Stone. Aquesta matrícula estarà oberta del 16 al 25 d’abril de 2012.

El multilingüisme dels estudiants de la UB ara és molt més fàcil amb el programa Rosetta Stone que dona l’oportunitat d’aprendre més de 23 llengües. Amb aquesta eina es pot millorar i practicar totes les destreses de la parla i l’escriptura de les llengües.

La iniciativa surt dels Serveis Lingüístics, òrgan depenent del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, que ofereix als membres de la Universitat de Barcelona la llicència per fer usdefruit del servei i la possibilitat d’aprendre anglès americà, anglès britànic, alemany, francès, italià, àrab, coreà, grec, filipí (tagàlog), hebreu, hindi, irlandès, japonès, llatí, neerlandès, persa, polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, turc, vietnamita i xinès. A més el programa permet estudiar simultàniament diverses llengües.

Per poder gaudir d’aquest servei s’ofereixen dues modalitats de llicència del Rosetta Stone, la semestral i la anual. La primera comença el 2 de maig de 2012 i finalitza el 28 d’octubre del 2012, mentre que la segona va del 2 de maig de 2012 al 28 d’abril del 2013. Els preus de matrícula per a estudiants és de 45€ la llicència semestral i de 80€ la llicència anual. També es poden beneficiar d’aquest acord els que ja s’han llicenciats a la UB amb un preu de 70€ per a la matrícula semestral i de 130€ per a la anual. A més, els antics alumnes amb carnet d’Alumni UB obtindran un 10% de descompte respecte d’aquests últims preus.

Totes les matrícules s’han de formalitzar a http://www.ub.edu/sl/rosetta i es pot demanar una llicència temporal de prova si no es coneix el programa.