Eleccions d’Estudiants 2012: Taula rodona

El passat 27 de març es va celebrar amb el AJEC, AEP, Associació d’Estudiants de Farmàcia, EPC, FNEC, Belles arts i IUS una taula rodona per debatre els temes centrals de la campanya per a les eleccions que estan en marxa.

El Carlos Fernández (AJEC), Àlex Morcuende (AEP), Cristina Carretero (Associació d’Estudiants de Farmàcia), Albert Gili (Bones Arts), Albert Guivernau (EPC), Marc Cassany (FNEC) i Guillem Hors (IUS) han participat en una taula rodona organitzada pel Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i l’Hotel d’Associacions. S’han tractat tots els temes d’interès per als estudiants amb vista a les properes eleccions del 26 d’abril del 2012.
Amb aquesta jornada s’ha intentat per part del vicerectorat donar un impuls a la propera campanya electoral que començarà el dimarts 17 d’abril.
El debat entre els candidats, que ha estat una forma d’aproximar-los a la resta d’estudiants i mostrar com el moviment estudiantil està més viu que mai, es va transmetre en directe per la pàgina de la UB i ara està a la vostra disposició a la pàgina web Ub.tv.

Podeu veure el vídeo aquí.

Vodpod videos no longer available.

Taula rodona, posted with vodpod