Daily Archives: 24 Abril 2012

El rector assisteix a la projecció del vídeo ‘Les tres dimensions de la UB’

Aquest matí, el rector de la UB, Dr. Dídac Ramírez, ha assistit a la projecció del vídeo promocional en tres dimensions sobre la Universitat de Barcelona que es podrà veure a l’Edifici Històric fins al 27 d’abril. Aquest projecte, realitzat pel Servei d’Audiovisuals de la UB, ofereix una visió innovadora de la Universitat per impulsar la imatge d’aquesta institució en l’àmbit nacional i internacional.

El vídeo, que es titula Les tres dimensions de la UB, va ser enregistrat durant el mes d’octubre amb una càmera 3D PMW-TD300 cedida per Sony. Fins ara, ja l’han pogut veure nombroses persones a les facultats de Física i Química, Biologia, Geologia, Farmàcia, Filosofia, Geografia i Història, Economia i Empresa, Dret, Ciències de la Salut de Bellvitge i campus de Mundet. Durant aquesta setmana es projectarà a l’Edifici Històric. En concret, avui es pot veure al passadís del Paranimf, i la resta de la setmana a l’edifici Josep Carner Facultat de Filologia. Properament, es projectarà a la resta de facultats de la UB.

També es pot veure al portal d’UBTV, en 2D o 3D (amb les clàssiques ulleres vermelles i blaves)