Només venim a la UB a estudiar?

Avui es posen en marxa les enquestes als estudiants sobre serveis, activitats i instal·lacions de la universitat

Segur que avui has rebut un correu de la vicerectora d’estudiants on es comunica a tots nosaltres que la UB vol conèixer la nostra “opinió sobre els dieferents aspectes que envolten la vida universitària”.
Això vol dir que ja ha començat el dispositiu informatiu per informar-nos de aquests qüestionaris. Es tracta d’un seguit de consultes que demanen la nostra valoració i nivell de coneixement de diversos serveis de la UB que no són els típics ofertats com ensenyaments oficials (graus, màsters i programes de doctorat). Estem parlant per exemple, del Servei d’Atenció a l’Estudiant, Serveis Lingüístics, Esports UB, Mobilitat i Programes Internacionals, la Escola d’Idiomes Moderns, el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (Biblioteques), Estudis Hisànics, UBDOC, etc.
Aquesta enquesta no solament serveis com a avaluador de les vostres opinions, també es una bona excusa per assabentar-se quins són els serveis –amb noms i cognoms- que la UB ens ofereix als estudiants. Fa molt de temps que la universitat ha deixat de ser un lloc on l’alumne anava a aprendre només d’un professor, ara ens hem convertit en “estudiants”, i això vol dir pertànyer a una comunitat universitària molt més amplia i enriquidora. Fem un carrera, sí, però a més tenim l’oportunitat de gaudir –i fins i tot col•laborar-  tot un seguits de serveis que amplia el nostre horitzó.
Podeu trobar la enquesta al Campus Virtual o clicant en el següent link: Enquesta serveis i instal·lacions estudiants 2012. A més, sempre que vegeu el bànner “Aprofitarem” al Món UB i a Campus Virtual també podreu accedir-hi.
La campanya per poder omplir i contestar estarà oberta des del 4 al 20 de maig i no trigues més de 15 minuts en fer-la. Per a que no t’oblidis la UB et tornarà a avisar mitjançant correu electrònic entre el 10 i 11 de maig que estan disposades les preguntes al teu abast.