Les retallades: el ministre i els rectors

Els rectors de les universitats han protestat contra el ministeri per haver obviat en l’ordre del dia de la reunió del Consell d’Universitats el debat sobre el decret llei de mesures urgents per a la racionalització de la despesa en educació a les comunitats.

Els rectors de les universitats de l’Estat han plantat aquest dimecres el ministre d’Educació, José Ignacio Wert, per negar-se a debatre les retallades en educació i no han anat a la reunió que hi havia convocada del Consell d’Universitats. Els rectors han acusat el ministre de “furtar” el debat sobre les mesures d’ajustament i han demanat directament una reunió amb Mariano Rajoy.

Els màxims responsables de les universitats han protestat així contra el ministeri per haver obviat en l’ordre del dia de la reunió el debat sobre el decret llei de mesures urgents per a la racionalització de la despesa en educació a les comunitats.

A mes, cal destacar que el darrer ministre d’educació abans de l’actual va ser anteriormentpresident de la conferència de rectors. La qual cosa pot portar a pensar que dintre d’aquesta oposició Wert ja pot anar cercant el seu successor.