​UB: professors a examen

Les tradicions enquestes de professors ja estan obertes per a les assignatures del segon semestre.

Si fa pocs dies t’informàvem de les enquestes sobre la valoració de serveis de la UB, ara t’expliquem que ja pots valorar als professors i a les assignatures del segon semestre.
En aquest link trobaràs tota la informació, només hauràs d’identificar-te amb el teu accés a Món UB i podràs omplir el formulari. Recorda que encara que t’identifiquis, l’enquesta té un caràcter anònim, millorat encara més per haver-la convertit en una aplicació informàtica, aleshores ja no s’ha de fer manualment (el que permetia una identificació cal·ligràfica).
És molt important que es facin aquestes enquestes i que la teva valoració sigui ajustada a la realitat. Pocs estudiants saben que aquestes puntuacions tenen una aplicació pràctica. Per exemple, el conjunt de valoracions serveix a un professor per adjuntar-les en el seu expedient a l’hora de sol·licitar el seu sexenni. També són orientatives a l’hora de crear plans d’estudis nous o actualitzar els ja vigents.
En el cas de professors en període de prova, pot arribar a determina una sèrie de males valoracions la seva continuïtat a la seva plaça. Per això alhora que s’anima als estudiants al fet que formalitzin la seva valoració, també recomanem que no es facin valoracions arbitràries o extremes, ja que a més les que tenen una puntuació exagerada (negativa o positivament) són descartades per fer la mitjana.