Els becaris de l’Hotel d’Associacions es posen en marxa

Benvolguts i benvolgudes.

Avui dia 3 de setembre els becaris de l’Hotel d’Associacions ens posem en marxa després d’un estiu molt càlid.

En Xevi Collell i l’Anna Brullet, matins i tardes respectivament, us volem saludar i convidar a que feu us dels avantatges que ofereix formar part de les associacions de la Universitat de Barcelona.

A tothom que segueix el blog agrair-l’hi la confiança que diposita en nosaltres i la seva lleialtat. Els becaris ens comprometem a mantenir i renovar diàriament aquesta gran eina de transmissió que ajuda a tenir informats a centenars d’estudiants.

Tornem amb les piles carregades.

Per altra banda informar-vos de que l’horari d’atenció de l’Hotel d’Associacions és de dilluns a dijous de 10 del matí a 8 de la tarda. Al primer pis del pati de matemàtiques. Edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Moltes gràcies de nou. Desitgem que acabeu de passar un bon estiu.