Oberta la convocatòria de subvenció per a projectes de participació estudiantil

Avui dia 5 de setembre sobre la convocatòria per a projectes de participacó estudiantil  destinades a les associacions i grups d’estudiants.

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona posa a disposició de les associacions i grups d’estudiants la nova resolució de subvencions per a la participació estudiantil. Es podran presentar les sol·licituds fins el proper dia 5 d’octubre.

La convocatòria està dotada de 20.000 euros que aniran a càrrec de la partida del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona.

La resolució oficial i les bases de la mateixa les podreu trobar clicant aquí.

Per a presentar la sol·licitud o resoldre dubtes adreceu-vos als becaris de l’Hotel d’Associacions que es troben en el pati de matemàtiques, 1r pis (Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística), Edifici Històric.

7 thoughts on “Oberta la convocatòria de subvenció per a projectes de participació estudiantil

1. A mi lo que m’agradaria saber és qué fan els estudiants amb aquests diners: hi ha rumors que més d’un s’ha comprat un mac. O potser ho fan servir per comprar sprais i silicones per fer malbé els edificis de la Universitat?? el més trist és que la majoria de beneficiaris d’això es poden autofinanciar amb festes venent cervessa i aquestes coses… així es gasten els nostres impostos.

1. Benvolguda Marta,

Els diners es destinen a financiar les subvencions aprovades per la CAE. La resta dels diners es reintrodueixen en el pressupost del Vicerectorat.

Si t’interessa conèixer les resolucions de l’anterior convocatòria pots adreçar-te al Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona avisant amb antelació a hotel@ub.edu per tal de que et busquem la informació que demanes.

Moltes gràcies.